Läggdags

Ja klockan är lite väl mkt just nu så jag bör väll hoppa till sängs men ja ja jag får väl väcka micke han sover så sött på soffan hör jag:-)
I morgon skall jag ner till stan på skyltsöndagen och då skall jag förhoppningsvis träffa William och Marie som vi bara träffade en kortis i dag :-) Saknar dem otroligt mycket blir inte att vi ses något nästan nu när vi pluggar, men i morgn hoppas jag vi kan ses. Jag fick tyvärr sjukskriva mig då min högerarm är kas, är loivrädd för att den är inflamerad men hoppas inte men är den in te bättre på måndag åker jag till vårdcentralen :-)
Nu  skall jag väcke micke och försöka få med honom til sängen Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Marie [ Williams Mamma ♥ ]

klart vi ska ses idag =)

2008-11-30 @ 08:25:30
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0