Måndagen den 10 oktober.

Jag hariuntvart hr inne och skrivit ptyp en veckanu men erkänn jag blr allt bättr epå att gå inoch skriva här i bloggen. Menförra veckan hade jagine vaken tid, lust eller ork. Kanske ni har förståelse för, då jag jobbade, pluggade, tog hand om famljen hade en 100% VFU och var sjuk.Ja jag hade mmt ööa veckan. Kom att tänka på att det är den 10/10-11 idag bara en månad kvar till den 11/11-11 fina datum. näst sista datumet som är cool, nästa kommer ju att vara 12/12-12. Kanske skall planera in något speciellt på någon av dessa dagar. Synd att det är så kallt då bara. Hade jag inte redan ett bröllopsdatum hade jag nog kunnat tänka mig att gifta mig på ett sådant datum faktisk. Inte så orginellt men roligt datum. Ja som sagt idag är det måndag och som jag kom fram till var det redan den 10:e ju. I dag hade jag ett seminaim direkt på morgonen 9:15. Under seminariet blev vi indelade i mindre grupper villket kändes skönt då in egenligen hade fattat eller vi trodde int v hade fattat iallfall, vi vet fortfarande int om vi gjort det, men vi får mail om vi inte fattat det så hoppas inte på mail från semarieläraren. Jag trodde inte dt skulle gå så braidag jag hade stora problem med att komma på svaren villket var svårt då frågorna var så luddigt och invecklade. man viste inte riktigt vad hon ville få ut från svaren. Det var inte bar vi sudenter som had sårt att fatta även seminarieledaren fatade noll haha.Han fattade inte vad den avd med vårat att att göra. Men ja hoppas jag får ett G på min uppgift. Nu ikväll har jag pluggat inför nästkommande seminarie som stå den 21:e oktober en fredag, samma sdag som vi åker upp till Dals Långed för att lämna barnen hos deras farfar för att jag och Micke skall få en barnfri helg. Skall bli skönt. Denna helgen är inta bra slappa och vila snarare tvärtom då vi skall ha loppis både lördag och söndag mellan 10-14 på kronogårdsskolan på lördagen är det barnloppis som gäller och på söndagen är det vanlig loppis på schemat. Kom gärna och shoppa vet jag vi säljer mycket fint. det är alltså lördagen den 22:e och söndagen den 23:e. Vägbeskrivning kan fås. Ta med mycket pengar finns 47 säljare på lördagen!! Ta dock ej med 500 lappar då de är svåra att växla. Nä nu skall jag hoppa in i duschen skulle gjort det för ett tag sen men fastnade på facebook men den kompis jag inte pratar med så ofta längre tyvärr ,men blir så då ingen av oss har körkort och vo båda har barn och massa måsten att göra. Tur facebook finns ibland då jag är extremt dålig på att både ringa och sms:a. Blir VFU hela veckan lång.

Kommentarer
Postat av: jessica

är med dålig på att höra av mig:(

2011-10-12 @ 11:19:07
URL: http://mammatilltrebusungar.blogg.se/
Postat av: Tuss

Man får vara dålig på att höra av sig, det är hör till den vuxna åldern.. alla har sitt. Huvudsaken är att man ändå uppskattar och bryr sig om varandra.



Vfu.. hade jag förra veckan och ska ut igen nu i höst. Hoppas det går bra för dig!



<3 puss!

2011-10-13 @ 17:44:21
URL: http://maravilhosas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0