Någon som läser?

Finns det någon som läser min blogg? Får aldrig kommentarer så är säkert inte många om Det ens är någon som läser. Men jag skriver mest här för att jag vill få ur mig det jag bär innom mig. Varit många jobbiga tankar det senaste. Helgen kunde varit bättre men nu är bostadsbolag inkopplat och vi ska byta tapet och golv i ungarnas rum. Sedan blir det möblera om där inne. De ska få varsin säng ingen våningsäng alltså. Får se hur det blir men Melwin får ju klättra massor på nätterna när han ska kissa så lättast för honom. En olycka händer så lätt och vill inte lilleman ska halka och slå sig på natten :( inte annars heller men absolut inte på natten då jag inte är vaken och nära honom. Nä nu ska jag sluta oroa mig men helgen skakade om mig rejält. Man inser hur mycket mdn kan göra för dem man älskar. Och det är mycket vill jag lova. Finns inget jag inte gör för mina älskade barn. Många frågar hur hag straffar dem. Men det finns inget sätt, man kan inte straffa dem. Det jag bett dem göra är att se på 112 på liv och död när en lägenhet brann då de skulle se vad som kan hända när man är dum och leker med tändstickor och sedan prata ur mycket med dem. Försöka förstå varför de gjorde som de gjorde. Tror inte på straff. Men de har fått utegångsförbud denna veckan faktiskt, men det är inget allvarligt straff. De får mysa ned mig hemma istället för att klättra på gården vilket varken jag eller dem ser som straff. Nä nu ska jag sova. God natt!!!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Jag tittar in här ibland. Kul att läsa vad som händer i ditt liv, men jag är dålig på att kommentera ;)

2011-10-16 @ 20:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0